Szállítási, fizetési, elállási információk
1. Szállítás menete, ideje
A megrendelt Nyomtatott könyvek csomagolását követően kerül sor a kiszállításra, melyet az GLS Hungary Kft. és a FoxPost Zrt. juttat el a megadott címre. A rendelését cégünk legkésőbb 2 munkanapon belül átadja a szállítást végző futárszolgálatnak. Ha a megrendelt könyvek összmennyisége meghaladja a 10 db-ot, a futárszolgálatnak történő átadási határidő legkésőbb 3 munkanap.
A futárszolgálatnak történő átadás megtörténtéről rendszerünk e-mailt küld Önnek, amely tartalmazza a megrendelés minden adatát. A Foxpost Zrt. és a Szega Books Kft., illetve a GLS Hungary Kft. és a Szega Books Kft. között fennálló szerződés és feltételek értelmében az általunk futárszolgálatnak átadott csomagokat a futár a csomag felvételét követő 1-4 nap múlva kézbesíti a megadott címre. Kérjük vegyék figyelembe, hogy hétvégén a futárszolgálatok nem dolgoznak, illetve a karácsonyi és a húsvéti ünnepek előtti időszakban a futárszolgálatok leterheltsége miatt előfordulhat hosszabb kiszállítási idő. Ha cégünk szünetelteti a rendelések feldolgozását, arról a honlapunk felső információs felületén tájékoztatjuk vásárlóinkat.
Ha átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot, akkor rendszerünk e-mailt küld a vevőnek. Ezt követően a futárszolgálattól várhatóak az értesítő e-mailek illetve sms üzenetek, melyekben megadják a kézbesítés várható napját:
– Házhoz szállítás esetén (várható kézbesítési idő feladástól számítva 1-2 nap):
- A GLS Hungary Kft. a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. Továbbá az e-mailben talál egy MÓDOSÍTÁS linket, amelyre kattintva lehetősége van módosítani a kiszállítás napját, a címet, illetve személyes átvétel helyett egy meghatározott listából csomagpontot is választhat. Ekkor van lehetősége arra is, hogy visszautasítsa a csomag átvételét. Ha ilyen módon módosítja a címadatokat, lehetséges, hogy a csomag pár nap késéssel kerül kézbesítésre.
- A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek.
– GLS csomagpontra/automatába történő szállítás (várható kézbesítési idő feladástól számítva 1-2 nap):
- A GLS Hungary Kft. a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. Továbbá az e-mailben talál egy MÓDOSÍTÁS linket, amelyre kattintva lehetősége van módosítani a kiszállítás napját, a kiválasztott csomagpontot/automatát, továbbá visszautasíthatja a csomag átvételét. Ha ilyen módon módosítja a címadatokat, lehetséges, hogy a csomag pár nap késéssel kerül kézbesítésre.
- A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, amely tartalmazza, hogy mely címen meddig lehet átvenni a csomagot, illetve automata esetén a nyitáshoz szükséges kódot.
– FoxPost automata (várható kézbesítési idő feladástól számítva 1-3 nap):
- A FoxPost Zrt. küld e-mailt, hogy a csomag a raktárba érkezett.
- Sms üzenet érkezik a FoxPost Zrt-től mely tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot és azt hogy mettől meddig veheti át a csomagját a kiválasztott automatánál. Részletes tájékoztató a FoxPost csomagautomatáról: https://foxpost.hu/csomagatvetel
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Utólagosan, jegyzőkönyv nélkül átvett sérült csomagot nem áll módunkban kicserélni, visszafogadni!
2. Fizetési módok
A megrendelt könyvek árát és a szállítási költséget utánvéttel vagy online felületen bankkártyával van lehetőség kifizetni.
Utánvétes fizetés. Házhozszállítás és GLS csomagponton/automatában való átvétel esetén csomag kézbesítésekor a megrendelt könyv(ek) és a szállítás teljes összegét a futárnak/csomagpont alkalmazottjának kell fizetni. Ilyen esetben készpénzzel és bankkártyával is lehet rendezni a költségeket. FoxPost csomagautomatánál kizárólag bankkártyával lehet fizetni!
Bankkártyás fizetés (online). A megrendelés leadásakor a végösszeg kiegyenlítése a SimplePay felületén keresztül, bankkártyával történik. Ebben az esetben webáruházunk átirányítja az OTP Bank hivatalos felületére, ahol meg kell adnia bankkártyaadatait, majd ha jóváhagyta a fizetést, levonásra kerül az összeg. A tranzakció után a rendszer visszairányítja a webáruházunkba, ahol láthatja, hogy a tranzakció sikeres, vagy valamiért elutasításra került. Sikertelen tranzakció esetén is kap rendelési visszaigazolást, de a bankszámlájáról az összeg nem kerül levonásra. Ilyen esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 7:30-16:00-ig a +36 (72) 212-943 telefonszámon vagy az info@szega.hu e-mail címen.
Utalvánnyal és American Express bankkártyával nincs lehetőség fizetni! A bankkártyás fizetésre vonatkozó tájékoztató itt megtekinthető.
3. Szállítási költségek, csomagátvétel
Felhívjuk figyelmét 25.000 Ft feletti megrendelés esetén a választott szállítási és fizetési módtól függetlenül szállítási költség nincs. 25.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási költség a választott szállítási és fizetési módtól függ. Minden egyes megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van. A szállítási költségek az alábbi táblázat szerintiek.
3.1. Utánvéttel fizetett csomag szállítása
A megrendelt könyv(ek) és a szállítás teljes összegét a csomag átvételekor a futárnak/csomagpont alkalmazottjának kell fizetni. A megadott árak bruttó szállítási díjak. Minden egyes megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van. Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség egyik esetben sem.
Szállítás módja | Szállítási díj | Átvétel | Fizetési átvételkor |
---|---|---|---|
Házhozszállítás (futárszolgálattal) |
2190 Ft | A futár a Vevő által rendeléskor megadott címre viszi a csomagot. A futárok munkanapokon 8:00–17:00-ig végzik a kiszállítást. A kézbesítést nem lehet konkrét időpontra kérni, ezért olyan címet adjon meg, melyen ezen időintervallumban át tudja venni a küldeményt. A megjegyzés rovatban írhat a futárnak egyéb, a kézbesítést segítő információkat (pl. kapucsengő, kiszállítás előtti telefonhívás). | Készpénz / Bankkártya |
GLS csomagpont/automata |
1190 Ft |
A futár a Vevő által kiválasztott GLS csomagpontra/automatába viszi a csomagot, melyről SMS és/vagy e-mail üzenetet fog kapni. A küldemény a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra, és a csomagpont/automata nyitva tartási idejében veheti át. A Vevőhöz legközelebb eső csomagpontot ide kattintva keresheti meg. |
Készpénz / Bankkártya |
FoxPost automata |
1190 Ft | A futár a Vevő által kiválasztott FoxPost automatába helyezi el a csomagot. Erről a Vevő kizárólag SMS értesítést fog kapni, ezért kérjük, fokozottan ügyeljen mobiltelefonszáma pontos megadására. Az üzenet tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot. Az átvételre 3 munkanap áll rendelkezésére az adott átvételi hely nyitvatartási idejében. A csomag maximális mérete: 61 x 60 x 36 cm, maximális súlya: 25 kg. Az automata használatáról ide kattintva tájékozódhat, a Vevőhöz legközelebb eső automatát pedig itt találja. |
Bankkártya |
3.2. Bankkártyával – SimplePayen előre fizetett csomag
A megrendelés leadásakor a végösszeg kiegyenlítése a SimplePay felületén keresztül bankkártyával történik. Ebben az esetben webáruházunk átirányítja az SimplePay (OTP Mobil Szolgáltató Kft.) hivatalos felületére, ahol meg kell adni a bankkártya adatait, majd a fizetés jóváhagyását követően levonásra kerül az összeg. A tranzakció után a rendszer visszairányítja a webáruházunkba, ahol láthatja, hogy a tranzakció sikeres volt, vagy valamiért elutasításra került. Sikertelen tranzakció esetén is kap rendelési visszaigazolást, de a bankszámlájáról az összeg nem kerül levonásra. Ilyen esetben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 7:30-16:00 óra között a +36 (72) 212-943 telefonszámon vagy az info@szega.hu e-mail címen. Oldalunkon American Express bankkártyával nincs lehetőség fizetni! Bankkártyás fizetésre vonatkozó tájékoztató itt megtekinthető. A megadott árak bruttó szállítási díjak. Minden egyes megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van.
Szállítás módja | Szállítási díj | Átvétel | Fizetési átvételkor |
---|---|---|---|
Házhozszállítás (futárszolgálattal) |
1690 Ft | A futár a Vevő által rendeléskor megadott címre viszi a csomagot. A futárok munkanapokon 8:00-17:00-ig végzik a kiszállítást. A kézbesítést nem lehet konkrét időpontra kérni, ezért olyan címet adjon meg, melyen ezen időintervallumban át tudja venni a küldeményt. A megjegyzés rovatban írhat a futárnak egyéb, a kézbesítést segítő információkat (pl. kapucsengő, kiszállítás előtti telefonhívás). | Fizetési kötelezettség nincs |
GLS csomagpont/automata |
1190 Ft | A futár a Vevő által kiválasztott GLS csomagpontra/automatába viszi a csomagot, melyről SMS és/vagy e-mail üzenetet fog kapni. A küldemény a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra, és a csomagpont/automata nyitva tartási idejében veheti át. A Vevőhöz legközelebb eső csomagpontot ide kattintva keresheti meg. Csomagautomatába elhelyezhető csomag maximális méretei: 51 x 42 x 39 cm/csomag. Csomagpontra szállítható csomag maximális méretei: 200 x 60 x 80 cm/csomag. Csomag maximális súlya minden esetben: 40 kg/csomag. |
Fizetési kötelezettség nincs |
FoxPost automata |
1190 Ft | A futár a Vevő által kiválasztott FoxPost automatába helyezi el a csomagot. Erről a Vevő kizárólag SMS értesítést fog kapni, ezért kérjük, fokozottan ügyeljen mobiltelefonszáma pontos megadására. Az üzenet tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot. Az átvételre 3 munkanap áll rendelkezésére az adott átvételi hely nyitvatartási idejében. A maximális csomagméret: 62 cm * 60cm * 36 cm, 25 kg. Az automata használatáról ide kattintva tájékozódhat, a Vevőhöz legközelebb eső automatát pedig itt találja. | Fizetési kötelezettség nincs |
A megadott árak bruttó szállítási díjak. Minden megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van.
4. Az elállás joga
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében Ön mint fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás (külön magyarázat) nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt kérjük írásban (e-mail vagy postai levél) jelezze. E-mail esetén a feladás időpontja a levelezőprogram által megjelenített időpont. Postai úton, ajánlott levélként feladott jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe.
A megrendelt könyveket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Felhívjuk figyelmét, hogy a könyvek visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a rendelet értelmében Önt terhelik (más költségek azonban nem terhelik Önt). Utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, a csomag kibontása után kerül sor a visszaküldött könyv megvizsgálására. Sértetlen könyvek esetén cégünk a visszaérkezést követő 30 napon belül postai úton vagy az Ön által külön megadott bankszámlaszámra visszatéríti a könyvek és a kiszállítás mint kapcsolt szolgáltatás vételárát.
Kérjük, ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára! Amennyiben egyértelműen a nem rendeltetésszerű használatból eredően sérült könyveket küld vissza (pl. hiányzó lap, bejegyzések, eltépett, szakadt oldalak, meggyűrődött borító), úgy nem áll módunkban megtéríteni a könyvek és a kiszállítás költségét.