Szállítási, fizetési, elállási információk

 

1. Szállítás menete, ideje

A megrendelt Nyomtatott könyvek csomagolását követően kerül sor a kiszállításra, melyet az GLS Hungary Kft. és a FoxPost Zrt. juttat el a megadott címre. A rendelését cégünk legkésőbb 2 munkanapon belül átadja a szállítást végző futárszolgálatnak. Ha a megrendelt könyvek összmennyisége meghaladja a 10 db-ot, a futárszolgálatnak történő átadási határidő legkésőbb 3 munkanap.

A futárszolgálatnak történő átadás megtörténtéről rendszerünk e-mailt küld Önnek, amely tartalmazza a megrendelés minden adatát. A Foxpost Zrt. és a Szega Books Kft., illetve a GLS Hungary Kft. és a Szega Books Kft. között fennálló szerződés és feltételek értelmében az általunk futárszolgálatnak átadott csomagokat a futár a csomag felvételét követő 1-4 nap múlva kézbesíti a megadott címre. Kérjük vegyék figyelembe, hogy hétvégén a futárszolgálatok nem dolgoznak, illetve a karácsonyi és a húsvéti ünnepek előtti időszakban a futárszolgálatok leterheltsége miatt előfordulhat hosszabb kiszállítási idő. Ha cégünk szünetelteti a rendelések feldolgozását, arról a honlapunk felső információs felületén tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Ha átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot, akkor rendszerünk e-mailt küld a vevőnek. Ezt követően a futárszolgálattól várhatóak az értesítő e-mailek illetve sms üzenetek, melyekben megadják a kézbesítés várható napját:

– Házhoz szállítás esetén (várható kézbesítési idő feladástól számítva 1-2 nap):

  1. A GLS Hungary Kft. a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. Továbbá az e-mailben talál egy MÓDOSÍTÁS linket, amelyre kattintva lehetősége van módosítani a kiszállítás napját, a címet, illetve személyes átvétel helyett egy meghatározott listából csomagpontot is választhat. Ekkor van lehetősége arra is, hogy visszautasítsa a csomag átvételét. Ha ilyen módon módosítja a címadatokat, lehetséges, hogy a csomag pár nap késéssel kerül kézbesítésre.
  2. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzettnek.

– GLS csomagpontra/automatába történő szállítás (várható kézbesítési idő feladástól számítva 1-2 nap):

  1. A GLS Hungary Kft. a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. Továbbá az e-mailben talál egy MÓDOSÍTÁS linket, amelyre kattintva lehetősége van módosítani a kiszállítás napját, a kiválasztott csomagpontot/automatát, továbbá visszautasíthatja a csomag átvételét. Ha ilyen módon módosítja a címadatokat, lehetséges, hogy a csomag pár nap késéssel kerül kézbesítésre.
  2. A kiszállítás napjának reggelén értesítést kap a címzett, amely tartalmazza, hogy mely címen meddig lehet átvenni a csomagot, illetve automata esetén a nyitáshoz szükséges kódot.

– FoxPost automata (várható kézbesítési idő feladástól számítva  1-3 nap): 

  1. A FoxPost Zrt. küld e-mailt, hogy a csomag a raktárba érkezett.
  2. Sms üzenet érkezik a FoxPost Zrt-től mely tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot és azt hogy mettől meddig veheti át a csomagját a kiválasztott automatánál. Részletes tájékoztató a FoxPost csomagautomatáról: https://foxpost.hu/csomagatvetel  

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni, a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot! Utólagosan, jegyzőkönyv nélkül átvett sérült csomagot nem áll módunkban kicserélni, visszafogadni!

 

2. Fizetési módok

A megrendelt könyvek árát és a szállítási költséget utánvéttel vagy online felületen bankkártyával van lehetőség kifizetni.

Utánvétes fizetés. Házhozszállítás és GLS csomagponton/automatában való átvétel esetén csomag kézbesítésekor a megrendelt könyv(ek) és a szállítás teljes összegét a futárnak/csomagpont alkalmazottjának kell fizetni. Ilyen esetben készpénzzel és bankkártyával is lehet rendezni a költségeket. FoxPost csomagautomatánál kizárólag bankkártyával lehet fizetni!

Bankkártyás fizetés (online). A megrendelés leadásakor a végösszeg kiegyenlítése a SimplePay felületén keresztül, bankkártyával történik. Ebben az esetben webáruházunk átirányítja az OTP Bank hivatalos felületére, ahol meg kell adnia bankkártyaadatait, majd ha jóváhagyta a fizetést, levonásra kerül az összeg. A tranzakció után a rendszer visszairányítja a webáruházunkba, ahol láthatja, hogy a tranzakció sikeres, vagy valamiért elutasításra került. Sikertelen tranzakció esetén is kap rendelési visszaigazolást, de a bankszámlájáról az összeg nem kerül levonásra. Ilyen esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 7:30-16:00-ig a +36 (72) 212-943 telefonszámon vagy az info@szega.hu e-mail címen.

Utalvánnyal és American Express bankkártyával nincs lehetőség fizetni! A bankkártyás fizetésre vonatkozó tájékoztató itt megtekinthető.

 

3. Szállítási költségek, csomagátvétel

Felhívjuk figyelmét 25.000 Ft feletti megrendelés esetén a választott szállítási és fizetési módtól függetlenül szállítási költség nincs. 25.000 Ft alatti megrendelés esetén a szállítási költség a választott szállítási és fizetési módtól függ. Minden egyes megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van. A szállítási költségek az alábbi táblázat szerintiek.

3.1. Utánvéttel fizetett csomag szállítása

A megrendelt könyv(ek) és a szállítás teljes összegét a csomag átvételekor a futárnak/csomagpont alkalmazottjának kell fizetni. A megadott árak bruttó szállítási díjak. Minden egyes megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van. Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség egyik esetben sem.

Szállítás módja Szállítási díj Átvétel Fizetési átvételkor
Házhozszállítás
(futárszolgálattal)
2190 Ft A futár a Vevő által rendeléskor megadott címre viszi a csomagot. A futárok munkanapokon 8:00–17:00-ig végzik a kiszállítást. A kézbesítést nem lehet konkrét időpontra kérni, ezért olyan címet adjon meg, melyen ezen időintervallumban át tudja venni a küldeményt. A megjegyzés rovatban írhat a futárnak egyéb, a kézbesítést segítő információkat (pl. kapucsengő, kiszállítás előtti telefonhívás). Készpénz / Bankkártya
GLS
csomagpont/automata
1290 Ft

A futár a Vevő által kiválasztott GLS csomagpontra/automatába viszi a csomagot, melyről SMS és/vagy e-mail üzenetet fog kapni. A küldemény a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra, és a csomagpont/automata nyitva tartási idejében veheti át. A Vevőhöz legközelebb eső csomagpontot ide kattintva keresheti meg.
Csomagautomatába elhelyezhető csomag maximális méretei: 51 x 42 x 39 cm/csomag. Csomagpontra szállítható csomag maximális méretei: 200 x 60 x 80 cm/csomag. Csomag maximális súlya minden esetben: 40 kg/csomag. Maximálisan beszedhető utánvét összeg: 499 999 Ft.

Készpénz / Bankkártya
FoxPost
automata
1290 Ft A futár a Vevő által kiválasztott FoxPost automatába helyezi el a csomagot. Erről a Vevő kizárólag SMS értesítést fog kapni, ezért kérjük, fokozottan ügyeljen mobiltelefonszáma pontos megadására. Az üzenet tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot. Az átvételre 3 munkanap áll rendelkezésére az adott átvételi hely nyitvatartási idejében.
A csomag maximális mérete: 61 x 60 x 36 cm, maximális súlya: 25 kg.
Az automata használatáról ide kattintva tájékozódhat, a Vevőhöz legközelebb eső automatát pedig itt találja.
Bankkártya
       

 

3.2. Bankkártyával – SimplePayen előre fizetett csomag

A megrendelés leadásakor a végösszeg kiegyenlítése a SimplePay felületén keresztül bankkártyával történik. Ebben az esetben webáruházunk átirányítja az SimplePay (OTP Mobil Szolgáltató Kft.) hivatalos felületére, ahol meg kell adni a bankkártya adatait, majd a fizetés jóváhagyását követően levonásra kerül az összeg. A tranzakció után a rendszer visszairányítja a webáruházunkba, ahol láthatja, hogy a tranzakció sikeres volt, vagy valamiért elutasításra került. Sikertelen tranzakció esetén is kap rendelési visszaigazolást, de a bankszámlájáról az összeg nem kerül levonásra. Ilyen esetben, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal munkanapokon 7:30-16:00 óra között a +36 (72) 212-943 telefonszámon vagy az info@szega.hu e-mail címen. Oldalunkon American Express bankkártyával nincs lehetőség fizetni! Bankkártyás fizetésre vonatkozó tájékoztató itt megtekinthető. A megadott árak bruttó szállítási díjak. Minden egyes megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van.

Szállítás módja Szállítási díj Átvétel Fizetési átvételkor
Házhozszállítás
(futárszolgálattal)
1690 Ft A futár a Vevő által rendeléskor megadott címre viszi a csomagot. A futárok munkanapokon 8:00-17:00-ig végzik a kiszállítást. A kézbesítést nem lehet konkrét időpontra kérni, ezért olyan címet adjon meg, melyen ezen időintervallumban át tudja venni a küldeményt. A megjegyzés rovatban írhat a futárnak egyéb, a kézbesítést segítő információkat (pl. kapucsengő, kiszállítás előtti telefonhívás). Fizetési kötelezettség nincs
GLS
csomagpont/automata
1290 Ft A futár a Vevő által kiválasztott GLS csomagpontra/automatába viszi a csomagot, melyről SMS és/vagy e-mail üzenetet fog kapni. A küldemény a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra, és a csomagpont/automata nyitva tartási idejében veheti át. A Vevőhöz legközelebb eső csomagpontot ide kattintva keresheti meg.
Csomagautomatába elhelyezhető csomag maximális méretei: 51 x 42 x 39 cm/csomag. Csomagpontra szállítható csomag maximális méretei: 200 x 60 x 80 cm/csomag. Csomag maximális súlya minden esetben: 40 kg/csomag.
Fizetési kötelezettség nincs
FoxPost
automata
1290 Ft A futár a Vevő által kiválasztott FoxPost automatába helyezi el a csomagot. Erről a Vevő kizárólag SMS értesítést fog kapni, ezért kérjük, fokozottan ügyeljen mobiltelefonszáma pontos megadására. Az üzenet tartalmazza az automata nyitásához szükséges kódot. Az átvételre 3 munkanap áll rendelkezésére az adott átvételi hely nyitvatartási idejében. A maximális csomagméret: 62 cm * 60cm * 36 cm, 25 kg. Az automata használatáról ide kattintva tájékozódhat, a Vevőhöz legközelebb eső automatát pedig itt találja. Fizetési kötelezettség nincs
       

 

A megadott árak bruttó szállítási díjak. Minden megrendelésnek, minden szállításnak külön költsége van.

 

 

4. Az elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet értelmében Ön mint fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás (külön magyarázat) nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt kérjük írásban (e-mail vagy postai levél) jelezze. E-mail esetén a feladás időpontja a levelezőprogram által megjelenített időpont. Postai úton, ajánlott levélként feladott jelzés esetén a postára adás időpontját vesszük figyelembe.

A megrendelt könyveket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére,  a rendeléstől számított 14 napon belül.  Felhívjuk figyelmét, hogy a könyvek visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a rendelet értelmében Önt terhelik (más költségek azonban nem terhelik Önt). Utánvéttel visszaküldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, a csomag kibontása után kerül sor a visszaküldött könyv megvizsgálására. Sértetlen könyvek esetén cégünk a visszaérkezést követő 30 napon belül postai úton vagy az Ön által külön megadott bankszámlaszámra visszatéríti a könyvek és a kiszállítás mint kapcsolt szolgáltatás vételárát.

Kérjük, ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára! Amennyiben egyértelműen a nem rendeltetésszerű használatból eredően sérült könyveket küld vissza (pl. hiányzó lap, bejegyzések, eltépett, szakadt oldalak, meggyűrődött borító), úgy nem áll módunkban megtéríteni a könyvek és a kiszállítás költségét.