Gyakran ismételt kérdések

 

Megrendelés

Hogyan tudom leadni a megrendelésemet?
A www.szega.hu honlapon való vásárlás regisztrációhoz kötött. Ha összeválogatta már a könyveket és a kosárba helyezte, de még nincs regisztrációja, akkor sem veszik el a kosár tartalma. A fizetésre kattintva a rendszer automatikusan a regisztrációs fülhöz irányítja. Amint sikerült a regisztrációs folyamat, belépteti a felhasználói fiókjába, és a korábban kiválasztott könyveket megtalálja a kosárban.

 

Fizetés

Hogyan tudom kifizetni a megrendelt terméket?
Választható fizetési módok: Utánvét (készpénzben vagy bankkártyával a futárnak), Bankkártya OTP-online (rendeléskor), Készpénz (csak irodai átvételnél). Bővebben itt olvashat a fizetési feltételekről: https://szega.hu/aszf.

Utánvéttel rendeltem, de nincs nálam készpénz, mi a teendő?
A futárnál bankkártyával is fizetheti megrendelését. Ha egyik módon sem tudja az ellenértéket kiegyenlíteni, a csomagot a futárnak nem áll módjában átadni.

Bankkártya OTP-online felületen fizettem, de megszakadt a folyamat. Mi a teendő?
Ha néhány percet követően sem történik semmi, kérjük győződjön meg róla, hogy a rendszer levonta-e az összeget a számlájáról. Ha nem biztos benne, akkor ne indítsa el újra a tranzakciót. Az ismert elérhetőségeinken vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy ellenőrizni tudjuk a fizetés állapotát. 

 

Szállítás

Hogyan kapom meg futárszolgálattal kért megrendelésemet?
A rendeléseket az Express One Hungary Kft. futárszolgálat viszi el Önnek, munkanapokon, munkaidőben.Bővebben a szállítási információkról: https://szega.hu/aszf.

Személyes átvételt kértem. Hol és mikor vehetem át a rendelésemet?
Személyes átvételre csak irodánkban (7621 Pécs, Teréz utca 11-13.) van lehetőség, munkanapokon 7.30-16.00 időpontok között. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelt könyvek ellenértékét itt csak készpénzben tudja kiegyenlíteni.

Rossz szállítási címet adtam meg, mégis máshova kérném a csomagot. Hogyan tudom módosítani?
Vegye fel velünk a kapcsolatot minél hamarabb az ismert elérhetőségeken. Ha a csomag még nem került feladásra, akkor a címet lehet módosítani. Ha már feladtuk a csomagot, akkor azt a továbbiakban a futárszolgálat kezeli. Ekkor elküldjük Önnek a fuvarlevél számát és a futárszolgálat elérhetőségeit, hogy velük tudjon egyeztetni a cím módosításáról.

Mi az a csomagpont/csomag automata?
Az Express One Csomagpont, illetve a Foxpost Automata ideális átvételi hely lehet, ha nem tud olyan címet megadni amin munkanapokon 8-17 óra között kézbesíteni tudják a csomagot. Megrendelés leadásakor több mint 160 OMW töltőállomás és 100 Foxpost Automata közül választhat, hogy hova kéri a csomagját. Ilyenkor az adott hely nyitvatartási idejéhez igazodva tudja átvenni a csomagját.